Doprava a Reklamace
Doprava
- 1. Způsobem dodání zboží je doprava zboží prodávajícím do místa určeného kupujícím. Místo dodání zboží je určeno kupujícím v objednávce jako Doručovací adresa.
- 2. Prodávající zajišťuje dopravu zboží do místa určeného kupujícím samostatně. Náklady na dodání zboží jsou vyčísleny při vytváření objednávky, před jejím závazným potvrzením.
- 3. Prodávající je povinen informovat kupujícího o termínu plánovaného doručení objednávky nejpozději 24 hodin před plánovaným doručením.
- 4. Kupující je povinen převzít zboží v místě Doručovací adresy v době, kterou určí Prodávající. V případě, že Kupující zboží nepřevezme, Kupující je povinen uhradit náklady ve výši 999,00 Kč k opětovnému doručení v jiný dohodnutý termín.
- Dodací podmínky
- 1. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží v lhůtě k dodání. Informace o lhůtě k dodání je uvedena individuálně u každého nabízeného zboží. Pokud není možné zboží dodat v uvedené lhůtě, dohodnou se smluvní strany na poskytnutí dodatečné lhůty k plnění. Pokud kupující s dodatečnou lhůtou k plnění nesouhlasí, má právo odstoupit od kupní smlouvy.
- 2. Prodávající oznámí dodací lhůtu zboží zhotoveného na zakázku kupujícímu elektronickou poštou v potvrzení objednávky. V případě, že kupující s lhůtou pro dodání zboží zhotoveného na zakázku nesouhlasí, je oprávněn objednávku stornovat do 24 hodin od doručení oznámení.
- 3. Místo dodání zboží je kupující povinen si zvolit v objednávce.
- Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je uvedeno v objednávce a v době oznámené prodávajícím v informačním e-maily o dodání zboží, a to osobně nebo zajistit, aby zboží převzala jím zmocněná osoba.
4. O termínu doručení zboží na místo určené kupujícím bude prodávající informovat kupujícího při expedici zboží ze skladu prodávajícího telefonicky, resp. zasláním informačního e-mailu o dodání, ve kterém uvede přibližný termín dodání zboží. O tomto termínu může prodávající zaslat kupujícímu i SMS zprávu. Doručení zboží zajistí prodávající nejpozději v lhůtě k dodání určené podle tohoto článku. Kupující je povinen převzít zboží řádně a včas v místě a v čase určeném v souladu s tímto článkem a potvrzeném prodávajícím v informačním e-mailu. Pokud kupující nepřevezme zboží řádně a včas, může prodávající provést opětovné doručování zboží. Pokud kupující nepřevezme zboží řádně a včas vzniká prodávajícímu právo od kupní smlouvy odstoupit a účtovat si náklady související se skladováním zboží ve výši 10 eur za den, a to počínaje prvním dnem vrácení zboží prodávajícímu. Pro vyloučení jakýchkoli pochybností platí, že cena za doručení zboží do místa určeného kupujícím není zahrnuta v ceně zboží, pokud se strany nedohodly jinak.
5. Při přebírání zboží kupující zkontroluje fyzickou neporušenost, správnost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozena a/nebo zničena, nebo vyrobena jinak než je uvedeno v objednávce, má kupující právo zásilku nepřevzít a povinnost neprodleně e-mailem kontaktovat prodávajícího, zasláním kopie vyplněného reklamačního protokolu při doručení od přepravce. V případě, že bude kupujícímu doručena nekompletní zásilka, kupující nemá právo odmítnout převzít zásilku. Je povinen neprodleně kontaktovat prodávajícího.
Odstoupení od smlouvy
Postup při vrácení zboží
- 1. V souladu s § 7 ods. 6 písm. c) zákona 102/2014 Sb. spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy , jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho kupujícího. V souladu s těmito obchodními podmínkami a uvedeným ustanovením zákona, není možné odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zhotovení zboží na zakázku nebo zboží na míru. (Při objednávce kuchyňské rohové lavice či jiného příslušenství, jde o zhotovení zboží na zakázku, jelikož si kupující volí materiál, rozměry, variantu, barvu dřeva, materiál čalounění)
- 2. Odstoupení od smlouvy kupujícím podnikatelem se řídí příslušnými ustanovení Obch. zák.
- 3. Prodávající se může dohodnout na zrušení kupní smlouvy s kupujícím spotřebitelem, kterému nevznikl nárok na odstoupení od smlouvy (zhotovení zboží na zakázku) nebo kupujícím podnikatelem, a to kdykoli po uzavření kupní smlouvy. Pro tento případ vzniká prodávajícímu nárok na náhradu škody spočívající zejména v úhradě vzniklých nákladů a nárok na smluvní pokutu ve výši 3% z kupní ceny za každý den trvání smlouvy, maximálně však do výše kupní ceny zboží.
- 4. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy nebo její části v lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne přijetí objednávky, pokud:
a) není-li možné zboží dodat řádně a včas,
b) pokud kupující zboží nepřevzal řádně a včas.